دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد!
سرخط خبرها

فکری: ما مدعی اول قهرمانی هستیم | تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم

  • کد خبر: ۴۸۹۴۰
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
فکری: ما مدعی اول قهرمانی هستیم | تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم
محمود فکری بی‌آنکه تیمی را در لیگ بیستم دست‌کم بگیرد عزمش را جزم کرده است تا بهترین استقلال را مقابل مس رفسنجان قرار دهد. سرمربی استقلال عمیقا باانگیزه است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، این اولین بازی فکری در قامت سرمربی روی نیمکت استقلال است. فکری بعد از درخشش های نسبی با نساجی حالا سکان هدایت آبی ها را در دست گرفته است. سرمربی استقلال عمیقا امیدوار است که با استقلال به نتایج آبرومندانه ای در لیگ بیستم دست یابد و حتی به قهرمانی هم برسد. فکری در شرایطی که تصور می‌شود بازی آسانی با مس داشته باشد اما این تیم را هرگز دست کم نمی‌گیرد تا احیانا چنین روحیه ای باعث غافلگیری او و بازیکنان نشود. ظاهرا فکری برای بازی نخست طوری تیمش را آماده که به حریف به چشم یک مدعی نگاه شود. استقلال او اما در شرایطی مقابل مس قرار می‌گیرد که از وجود بازیکنان جدید محروم است. این موضوع اما از دیدگاه سرمربی استقلال چندان نگران کننده نیست. فکری به بازیکنانی که از فصل قبل به این فصل آمده اند اعتماد دارد وروی ظرفیت های آن ها حساب کرده است.

 

بعد از مدت ها قرار است لیگ شروع شود. چه احساسی دارید؟

از اینکه دوباره شاهد برگزاری بازی های فوتبال هستیم خوشحالم اما باید امیدوار باشیم که مشکلات ناشی از کرونا هرچه زودتر برطرف شود تا شرایطی عادی را شاهد باشیم.واقعیت این است که سازمان لیگ برای آغاز شدن لیگ زحمات زیادی کشید و برگزاری بازی ها در این شرایط کار راحتی نیست. امیدوارم هرچه زودتر این بیماری از جهان رخت بکند و برود.

در اولین قدم با مس رفسنجان بازی خواهید کرد. آیا می شود استقلال را به دلیل رویارویی با تیمی نه چندان مطرح از پیش برنده نامید؟

نه، هرگز نمی توانیم بگوییم استقلال به دلیل رویارویی با تیمی که تازه به لیگ برتر آمده از پیش برنده است. این تصور درست نیست. ما باید با آگاهی و شناخت کافی از حریف وارد لیگ شویم. تیم ها همه برای من قابل احترام هستند. من به همه احترام می‌گذارم. چه تیمی که مدعی است و ستاره های زیادی دارد و چه تیمی که تازه به لیگ برتر آمده. فوتبال بازی شگفتی ها است وباید با دیدگاهی درست گام به رقابت ها بگذاریم. نکته ای که نباید در باره مس فراموش کنیم این است که آن ها در لیگ یک شرایط خوبی داشتند وبا امتیازهای خوبی به لیگ برتر رسیدند. من بازی های مس را دیدم. آن ها تیمی منظم هستند اما قطعا ما هم برنامه های خودمان را خواهیم داشت. ما باید بدانیم که هیچ تیمی نباید دست کم گرفته شود چون اگر چنین شود تنبیه می‌شویم.

شما در شرایطی مقابل مس قرار می گیرید که هیچ تماشاگری در ورزشگاه حضور ندارد. برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران است که استقلال لیگ را این گونه شروع می کند.

همین طور است. فقدان تماشاگران از جذابیت بازی‌ها می‌کاهد. من می‌دانم هوادارن زیادی چشم انتظار پیروزی استقلال هستند و می‌‌خواهند برد تیم شان را ببینند. می‌دانم که استقلالی‌های زیادی چشم انتظار پیروزی هستند. من ذائقه هواداران استقلال را می‌شناسم. آن‌ها همیشه پیروزی می‌خواهند ومن می‌توانم به هواداران تیمم این قول را بدهم که با تمام توان تلاش می‌کنیم تا خواسته آن ها محقق شود و بتوانیم در اولین بازی با برد از میدان خارج شویم. مهم است که دربازی های اول نتایج خوبی بگیریم. این باید در استقلال جا بیفتد که در هرحال دنبال پیروزی باشد تا از لحاظ امتیازی از حریفان خقب نیفتد.

از بازیکنان جدید هم نمی‌توانید استفاده کنید. این موضوع آزار دهنده نیست؟

این موضوع ممکن است دقیقه 90 حل شود و ما مجوز بازی کردن بازیکنان را بگیریم اما اگر به هردلیل نشد مشکلی نیست و ما با همان ظرفیت‌هایی که از فصل قبل باقی مانده مقابل مس قرار می‌گیریم. باشگاه در تلاش بود تا این مشکل را برطرف کند اما احتمالا در بازی اول از وجود بازیکنان جدید محروم خواهیم بود. می‌توانیم امیدوار باشیم که در بازی‌های آتی این مشکل برطرف شود و از بازیکنان جدید استفاده کنیم. به هرحال الان شرایط ما همین است که می‌بینید و فکر می‌کنم آن قدر بازیکن خود داریم که بتوانند از عهده این بازی به خوبی برآیند.

چه پیش بینی از لیگ بیستم دارید. آیا استقلال قهرمان لیگ می‌شود؟

پیش بینی دشوار است اما قطعی بدانید که استقلال در دایره مدعیان خواهد بود. من نمی‌توانم قول قهرمانی بدهم اما می‌توانم قول بدهم که تمام تلاش مان را خواهیم کرد. استقلال تیمی است که اصالت و شخصیت قهرمانی دارد وچنانچه از لحاظ روحی و روانی همه چیز مناسب باشد می‌تواند در جاده قهرمانی قدم بردارد. ما برای رسیدن به جام تلاش خواهیم کرد وامیدوارم که حمایت های کافی از سوی مجموعه پشت ما باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->